Cele mai recente martisoare confectionate de mine

Cele mai recente martisoare confectionate de mine

joi, 16 februarie 2012

Margele handmade: tehnica del coral

Margele handmade: tehnica del coral
Click aici pentru tehnica:


O tehnica preluata de pe un site spaniol foarte draga mie...

Un comentariu:

  1. Buna ziua! Ma numesc Cristina Olaru si va rog sa-mi realizati acest colier pana pe 1 iulie si sa mi-l livrati pe 1 iulie ca sa-mi ajunga in Iasi.Cat ma costa?Daca iau mai multe coliere,atunci imi puteti face o reducere de pret? Adresa mea de gmail este joyoflightandsound@gmail.com,numarul de telefon 0754493174 pentru colier rosu sange margele handmade-tehnica de coral,publicat de Adriana Daroui joi,februarie16, 2012.
    Eu va scriu pe 4 iunie 2016 si va rogf sa-mi faceti toate colierele din nou pana pe 1 iulie 2016.

    RăspundețiȘtergere